(2018/2019)
Hlavním prvkem redesignu webu jsou upravené kartičky, které zároveň fungují jako vizitky a to ve dvou barevných provedeních. Barevná škála původního webu se rozšířila o tmavě modrou a svítivě zelenou. Karty s textem tvoří něco jako paralaxu, kdy různou rychlostí pohybu při scrollování vytváří dojem třetího rozměru. Občas nějaká karta spadne a objeví se ležící na konci webu. Menu webu není klasicky umístěné vodorovně na horní liště ale je pod sebou umístěné k výšce loga. Hlavní stránku zdobí deformovaná verze loga.
Web je složený z první stránky, kterou zákazník navštíví, po posunutí dolů následuje claim
a text o firmě. Podtitul “Naše práce” ukazuje aktuální nebo nejlépe zpracované zakázky, které se mění automaticky, nebo po kliknutí na název firmy. Výčet klientů je hned pod hlavními prácemi, loga by měla být pod jednotným valérem, aby nerušila okolní design stránky. Jako poslední je umístěná mapa a náležité
kontakty.
ke stažení česky
ke stažení tisková kvalita