(2011/2012)

Cílem návrhu bylo rozšířit sérii realizovaných dárkových balení z let 2010 a 2011 o netradiční vizuální ztvárnění motivu vánoc, který na předešlých realizacích chyběl. Z návrhu by mělo být patrné, že jde o omezenou edici vánočních dárkových balení a nikoliv o celoroční univerzální akci produktu Becherovky Lemond.

Hlavní motiv virtuální výseče v přední části obalu je duplikovatelný na další prvky marketingové kampaně jako například “woblery” nebo další aplikace přímé BTL propagace.

další práce

AIR HOCKEY

AIR HOCKEY

(UI & aplikace, 2011/2012)
I♥MATH

I♥MATH

(UI & aplikace, 2011/2012)
Fotografie

Fotografie

(ostatní, 2008/2009)
Knižní edice

Knižní edice

(typografie, 2008/2009)
T-shirt

T-shirt

(ostatní, 2008/2009)
Kresby

Kresby

(ilustrace, 2008/2009)