Tato diplomová práce se zabývá problematikou navržení a následné marketingové propagace nové aplikace, určené pro mobilní zařízení. Navrhovaná aplikace si klade za cíl nahradit doposud zastaralé a nejednotné způsoby zápisů dílčích součinností, kladených na řádný průběh studia na středních školách. Konkrétně se jedná především o sjednocení a digitalizaci údajů, které se doposud v nejčastějším zastoupení vyskytovaly pouze v tištěné podobě. Práce se mimo jiné zabývá analýzou současného stavu i příkladů atypických řešení některých středních škol v České republice. Výsledkem je představení vlastního řešení, vč. návrhu marketingové propagace, legislativní problematiky pro centrální užití aplikace na národní úrovni a technologické stránky, tedy jakým způsobem by dané aplikaci byl zajištěn technický chod a bezpečnost vkládaných údajů.
ateliér Produktový design
Fakulta multimediálních komunikací
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Prohlášení o přístupnosti