Snaha zvídavé dětské mysli vše rozebrat a rozmontovat s cílem zjistit jak svět kolem nich funguje se promítl do principu návrhu setu dárkových předmětů — merchandisingu pro Technické Muzeum v Brně. Instituce vlastní 6 externích památek, mezi ně patří šlakhamr, vodní a větrný mlýn a další.
Cílem nebylo navrhnout přesnou kopii budov samotných, což by mohlo působit nepatřičně či kýčovitě, nýbrž extrahovat elementární princip fungování těchto zařízení a zasadit je do základních, lehce pochopitelných a esteticky čistých tvarů. Díky této zjednodušené formě je dítěti jednoduše a nenásilně předána znalost principu hravou formou.
Práce je koncipována jako set 6 různých modelů s možností materiálových alternativ (barevné plastové, bílé plastové, jednorázové z lepenky apod.). Modely svou bílou barvou můžou podnítit dětskou fantazii a tvořivost. Všechny modely jsou navrženy tak, aby šly rozmontovat bez použití šroubováku.