Za úkol bylo vytvořit soubor 3 P.O.S. předmětů sloužících k propagaci nápoje Becherovka Lemond. Při navrhování jsem se snažil odprostit od zaběhlých konceptů a dogmat. Inspiroval jsem se u tvarosloví odšťavňovače Juicy Salif od Philipa Starcka, který je pro mne symbolem ovocné šťávy, která je hlavním atributem Becherovky Lemond.
Vytvořil jsem set promo 250 ml plechovek Becherovky Lemond namíchané s dalšími přísadami do formy koktejlů, které se nabízejí v klubech a na diskotékách. Hlavním cílem je ukázat široké veřejnosti variabilitu samotné Becherovky Lemond jakožto ideálního drinku pro jakýkoliv okamžik všedního dne.
Plechovky jsou doplněny o stojan v podobě odšťavňovače Juicy Salif a svítících přívěsků–vstupenek na party.
ateliér Produktový design
Fakulta multimediálních komunikací
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Prohlášení o přístupnosti